sobota, 30 maja 2015

Zielono mi...




To wlasnie teraz jest ten okres, kiedy zielen jest najpiekniejsza...
Pozniej bedzie jeszcze tez pieknie, ale juz inna zielenia, dojrzalsza i ciemniejsza.
Zaluje bardzo, ze nie mam teraz mozliwosci na wypady fotograficzne. Pare lat temu przeczysywalam wiosenne parki i przywozilam do domu setki zdjec. Teraz zrobilo sie skromnie.Nie zmienia to faktu, ze wiosna to moja ulubiona pora roku, mimo ze w tym roku jakas taka kaprysna i nieprzewidywalna.
Mimo tego jej uroki tak dobrze wplywaja na dusze...
Ciesze sie, ze jest!
 
 
 












 
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zachwyca ilość odcieni zielonego. A u Ciebie nawet woda jest zielona. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo... Wiosna to moja ulubiona pora roku i zaluje, ze tak malo w tym roku fotografowalam...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo piękne fotografie, przypomniały mi dawne dobre czasy, kiedy to nie mogłam się doczekać wizyty na Twoim blogu. Miałam dużo cudnych wrażeń i dziś nieustannie dziękuję Ci za nie i za miłe wspomnienia. Rzadziej jestem teraz na blogu. Oczy bolą, a pogoda nie sprzyja dobremu samopoczuciu. Najmilsze pozdrowienia i serdeczne całuski od nas dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poglaskalas mnie po sercu.... Dziekuje Ci Lotus bardzo.... Ja mialam duza przerwe, tak w blogowaniu jak i w zajmowaniu sie zdjeciami. Teraz dla odmiany troche wracam do tematu, ale do tempa dawnego blogowania pewnie juz nie wroce.
      Teraz, dla odmiany, maluje troche farbami akrylowymi i to mnie tez zajmuje...
      Serdecznie Cie pozdrawiam, rowniez Pana Jana no i calus dla Ksiezniczki!

      Usuń
  3. Ukojenie dla oczu ,dla duszy .szkoda ,że tak chociaż na pół roku nie da się tej młodości zatrzymać . Uściski i powera do .łapania chwil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, postaram sie.... Buziaki i usciski Itako!

      Usuń
  4. Cudna jest taka wiosenna zieleń... Oglądając takie Fotografie nie czuje się upałów za oknem! :-)

    OdpowiedzUsuń